تاریخچه

25 آبان 1394
(0 رای‌ها)
نویسنده :  

رزومه شرکت آذر شای سان ( گالان )

از نخستین روز تاکنون بر آن بوده ایم که با ضمانت محصولات خود و ارائه راهنمائیهای علمی و تجربی در دستیابی به نتیجه مطلوب با مشتریانمان همراه باشیم و در این راستا کوشیده ایم تا با بهره گیری از تجهیزات روز دنیا و همچنین گسترش تولید و پشتیبانی واحد تحقیق و توسعه حامیان قوی تری برای مشتریانمان باشیم

شرکت آذر شای سان ( گالان ) در سال 1374 به بهره برداری رسیده و از ابتدای راه اندازی شرکت ، همواره طرح توسعه کمی وکیفی شرکت مد نظر بوده و در دستور کار شرکت قرار داشته است

این شرکت ابتدا تولید خود را با پلوپز دو شعله آغاز نموده و در مسیر رشد روبه جلو توانسته در سال های متمادی انواع بخاریهای گاز سوز ، شومینه گازی ، انواع کولر آبی ، آبگرمکن گازی ، آبگرمکن برقی و همچنین با استفاده از سالها تجربه و دانش فنی متخصصین نسبت به تولید یخچال و فریزر با سیستم به روز اروپائی دیواره سرد به سبد محصولات خود اضافه نماید

آزمایشگاه این شرکت بنا به تائید کارشناسان محترم از مجهزترین و فعال ترین آزمایشگاه های لوازم خانگی میباشد که توانسته محصولات را از نظر کیفی و میزان مصرف انرژی در شرایط مطلوبی ارائه نماید

بنا به نیاز میهن عزیزمان در جهت رشد و شکوفائی اقتصادی این شرکت از جمله واحد هایی می باشد که بصورت مستمر از سال 81 سالانه بالای چهار میلیون دلار صادرات به کشور های عراق ، ارمنستان ، گرجستان ،آذربایجان ، ترکیه ، اردن ، افغانستان ، سودان و ... داشته و در این راستا افق های جدیدی را پیش رو دارد

کلیه محصولات این شرکت دارای نشان ملی استاندارد ایران IS بوده و مکررا به عنوان واحد نمونه کیفی استاندارد شناخته شده و موفق به دریافت تندیس ها و لوح تقدیر مختلف گردیده است

شرکت آذر شای ان امروزه خود را برای گسترش بزرگ در جهت های نو آماده می کند تا همگام با باز شدن افق های نوین اقتصادی و سیاسی منطقه از بازارهای جدید بالقوه حداکثر بهره برداری را بنماید و در همین راستا اقدام به استقرار سیستم های مدیریتی تضمین کیفیت ، زیست محیطی و بهداشت نموده و تلاش کرده در کنار تلاش اقتصادی پیشرو در زمینه مسائل اجتماعی و زیست محیطی نیز قرار گیرد

باشد که دعای هموطنان عزیز ما را همیشه در جهت نیل به اهدافمان یاری نماید

 

 

خط مشی کیفیت

تاکید بر تحقق و توسعه جهت دستیابی به راه کار های جدید

ایجاد فضای مناسب مشارکت فکری جهت کارکنان مشتریان و تامین کنندگان

ارتقاء دانش و توانائی کارکنان از طریق آموزش های مستمر و اثر بخش

جلب رضایت مشتری

بهبود مستمر و اثر بخش سیستم مدیریت کیفیت

56230 بازدیدها
مدیریت سایت
بالا
ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده میکنیم.ادامه استفاده شما از کوکی ها نشان رضایت شماست. جزئیات بیشتر...